Friday, September 14, 2012

ACB4Aa Sept - Jan ;)





Ehem... Uhuk uhukk .... Srroottt ... Alahai ... Demam oi ... Bile la kau nk hilang ni .. Hurmmm...... Lme jugak aku tak update blog ni .. Haish ... Bz beno ye ? Yke ? Hahah .. Da mls bukak lappy bile ade BB .. Online kat ctu jek .. Hiiii .......
Huh ! Pejam celik .. Da seminggu dah aku kembali ke Perth-Lis, Araustralia huhu ... Kuliah pun da start ... Buku – buku pun aku da setel ... Setel ?? Nope salah ! Lom lg ... Ade beberapa buah lg yg tak dapat .. Huh ! Bajet ?? Oh my English !!!

FAR 400 – RM 100
MAF 420 – RM 80
PSA 420 – RM 50
CRG 520 – RM 60                ∑ RM 450 tak lari
BEL 492 – RM 60
BMD 401 – RM 25
MGT 534 – RM 60
CTU 553 – RM ??



Erkkkk ?? Almost rm 500 ?? Huh ! Haishhh sem lepas wlupun ade BAUCER BUKU tade pulak nk hbs sebanyak tuh ? Lebih2 lg aku nye baucer ... Huuu ....
Sewa umah sebulan rm100 ... Huh ! Tu satu hall g .. Hurm ... Makan ? Aku da la kuat makan !! Haiyak !!! Hahah ... Mereng aku mcm ni ... Hurm Pinjaman Pelajaran Selangor pon tak cukup gamaknye ?
....................................................................................




Syaf

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment